Tuesday 11 June 2024

ඇමතුම 2023/04/28

 දන්නවා ද..

ඇමතුමක් තිබ්බා..
හිතේ ඇවිලෙන දහසක් ප්‍රශ්න එක්ක
හිත හෙව්වෙම ඒ ඇමතුම..
විඩාබර දවසක ගෙදරින් එන ඇමතුමට පස්සෙ එන ඒ ඇමතුම ...
දහසක් වැඩ එක්ක වුනත් මං හෙවුවෙම ඒ කටහඬ..
ඔයාට නොකිවාට
ඔව් ඔය voice  එක ටිකක් සැර වුනාට 
මං ආසම ඔය කියවිල්ල අහන් ඉන්න...
එක පිස්සුවක් ඇත්තටම මත් වෙච්ච පිස්සුවක්...
එකනේ මං ඔයාට පිස්සු කොච්චිය කියන්නේ..❤️‍🩹
ඔයා දන්නවා ද...
එක දිගට පැය ගනක් ඔයාගෙන් mg එකක් cl එකක් නැති වෙනකොට
මටත් දුක හිතෙනවා 😒
ඔයා දන්නවා මං ආස නෑ හිමි විම අහිමි විම ගැන කතා කරන්න ...
එත් මං කැමතිම මේ හමුවිම ආදරණිය වෙනවට...
ඉතිං මගේ පිස්සු කොච්චිය ...
ඔයාගේ ඇමතුම එනකන් මං බලන් ඉන්නවා..
එක මතක තියා ගන්න 
ඔයාට මං ආදරෙයි කියන්නේ නෑ..
හැබැයි කෑගලා කියන්න හිතයි මං ඔයාට ආදරෙයි කියලා ❤️‍🩹🌹
ඉතිං මගේ හිත නිවන ඒ ඇමතුමට හැමදාමත් වගේ ආදරෙයි ...❤️‍🩹

සමහර වෙලාවට ඔයාට එපා වෙනවත් ඇති පැය ගනන් කියවන මගේ කචේ අහන් ඉන්නත් 😒
කොම හරි අහන් ඉන්න වෙන කරන්න දෙයක් නෑ ඉතිං ....😌
විඩාබර දවසක එකම එක හිත නිවන ඒ ඇමතුම ❤️‍🩹 ඔව්







No comments:

Post a Comment